Intuïtieve software die de feedback van klanten omzet in interne voldoening en meebouwt aan de verandering van de bedrijfscultuur, van de CEO tot de eerstelijnsmedewerkers

Sector

Customer Insight

Overzicht

Hello Customer is een slim feedbacksysteem dat elke dag de juiste vragen stelt aan de juiste personen via het juiste kanaal. Zo wordt de feedback van een klant in de juiste context geplaatst als waardefactor voor het bedrijf. De zelfontwikkelde artificiële intelligentie ISAAC verzorgt de interpretatie en de toewijzing van de feedback zodat snel de positieve en negatieve punten geïdentificeerd kunnen worden waarop klanten hebben gewezen.

De grote troef van deze tool is het vermogen om elke vorm van feedback ten volle te benutten en deze in de organisatie te injecteren. Dit onderbouwt de motivering van alle werknemers en geeft klantgerichte sturing aan de ondernemingsdynamiek.  Want de focus op de klant begint bij de werknemers.

Key Managers :

Leslie Cottenjé
CEO
Leslie Cottenjé is 32 jaar oud en startte haar eerste bedrijf op toen ze 24 was. Ze studeerde toegepaste taalkunde in Brussel, met een specialisatie in machinevertaling en computerlinguïstiek. Ze begon haar loopbaan bij de Vlerick Business School om vervolgens haar digitaal agentschap op te starten, dat ze op vijf jaar tijd uitbouwde tot Hello Customer. Ze is sinds twee jaar CEO.
Joeri Pansaerts
VP Product
Joeri Pansaerts is 36 en richtte het digitaal agentschap samen met Leslie op. Vandaag is hij VP Product bij Hello Customer en legt hij zich in hoofdzaak toe op ontwikkeling. Joeri begon zijn carrière in een internationaal industrialiseringsproject.