Analyseplatform voor schaalbare neuromarketing

Sector

Ad Tech

Overzicht

Mindspeller – Get in your customer’s mind!

 

95% van alle aankoopbeslissingen zijn het gevolg van onderbewuste associaties.

 

Mindspeller maakt neuromarketing schaalbaar en brengt zekerheid in het reclamevak door merken te positioneren in verhouding tot de impliciete (onderbewuste) doelen van de klant.

 

Aan de hand van een neurometrische boordtabel houden adverteerders zicht op hun merkwaarde die Mindspeller in kaart brengt in functie van onderbewuste associaties om objectieve en werkbare campagnedata te krijgen.

Key managers :

Hannes De Wachter
Co-founder - CEO
Hannes is bachelor handelsingenieur en beschikt over een master in toegepaste economische wetenschappen aan de KU Leuven. Als specialist in technologieoverdracht aangesloten bij attp technology kan hij bogen op ruim 15 jaar ervaring in innovatiemanagement, strategieconsultancy en private equity. Van 2014 tot 2018 was Hannes Industrial Research Fellow bij het Interdisciplinary Center for Security, Reliability and Trust in Luxemburg.
Marc Van Hulle
Co-founders - CSO
Prof. Dr. Ir. Van Hulle, MBA staat hoog aangeschreven als specialist Brain Computer Interface (BCI). Hij is als professor verbonden aan het Imperial College in Londen en de KU Leuven, waar hij aan het hoofd staat van de afdeling computational neuro-science.