
Sector
LogisticsOverzicht
URBANTZ, dat werd opgericht in 2015, is een SAAS-platform dat zich toelegt op de logistiek van morgen. Wij zien het als onze opdracht om collectieve intelligentie ter beschikking te stellen van een duurzame logistiek.
Innovatie, samenwerking, transparantie en duurzaamheid zijn de waarden waarop wij een cloudoplossing bouwen die Retail, grootdistributie, e-commerce, logistiek, healthcare en diensten in staat stelt hun logistieke processen efficiënt en eenvoudig te beheren.
Ons aanbod richt zich zowel tot grote internationale groepen als tot kleinere bedrijven en startups die de kost van hun leveringsoperaties willen optimaliseren en in real time, van de eerste tot de laatste kilometer zicht houden op hun logistieke stromen. URBANTZ optimaliseert de reisweg, de hulpmiddelen voor de leveranciers en de leveringen zelf tegen de laagst mogelijke kost, maar de oplossing blinkt ook uit door haar digitaliseringsmogelijkheden via de mobiele leveringstoepassing, de vlotte integreerbaarheid in derde toepassingen via haar API, de real time kaarten, de aanwijzingen, de mededelingen en zoveel meer.
Wij zorgen er ook voor dat bedrijven meerdere leveringsprocessen en logistieke dienstverleners efficiënt kunnen beheren, onder meer door de eigen vloot met een externe vloot te combineren en de verschillen in volume op te vangen met multi-service chauffeurs tijdens intensieve periodes zoals de peak seasons.
Door gebruik te maken van ons platform kunnen onze klanten zich toeleggen op wat essentieel is : de tevredenheid van hun cliënteel.
Key Managers :
Mélanie Applincourt is experte in de ontwikkeling van vernieuwende informaticaproducten en in projectmanagement. Mélanie staat aan het hoofd van het Customer Success team, de organisatie van de productontwikkeling en de transversale activiteiten van de onderneming.
Lionel Goncalves vervoegde URBANTZ in 2017 na meer dan tien jaar ervaring in de logistiek bij DHL France. Lionel is verantwoordelijk voor de uitbouw van de commerciële organisatie, de RfP factory, de voorbereiding van handelsbeurzen en de marketing.